ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    עורך דין תאונות דרכים במרכז

    תאונות דרכים יכולות לקרות בכל מקום, על הכביש בדרך לעבודה, בדרך לאיסוף הילדים מהגן או המעון, בדרך להופעה, לקונצרט, לבילוי עם החברים ועוד. אי אפשר לדעת מתי תהיו מעורבים בתאונת דרכים ולא ניתן לצפות את האירוע. אולם, כשאירוע מהסוג הזה קורה, עליכם להיות מנוסים ולדעת כיצד נכון להתנהל במצבים בהם אתם נמצאים במצוקה. מה כדאי לעשות סמוך לתאונה? איך רצוי לפעול? על מנת שתוכלו להיות מוכנים לרגעים מהסוג האלה ולמרות שהם לא צפויים, מומלץ לפנות לעורך דין תאונות דרכים במרכז ולקבל הדרכה ראשונית וברורה לגבי ההתנהלות במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים. כך שאם בקרוב תהיו מעורבים באחת, תוכלו לדעת איך להתנהל ולהתנהג בהתאם. עורך דין יזיד עומאר יכול לתת לכם מידע מקיף על התנהלות מקצועית במהלך תאונת דרכים. אילו מסמכים לשמור, מה לתעד ואיך, ומה קורה בכל מצב שאתם פגעתם או שפגעו בכם מבחינת פיצויים ותביעה.

    עורך דין תאונות דרכים במרכז – איך מתנהלים בתאונת עבודה?

    מה קורה כאשר התאונה שהייתם מעורבים בה קרתה בסמוך להגעה למקום העבודה או בדרך יציאה? איך מתנהלים במצב הזה? מה אומרים לבוס? במקרים בהם קורות תאונות עבודה מומלץ בשלב הראשון לפנות לביטוח לאומי 12 חודשים מיום התאונה, כך לפי החוק. הגשת התביעה יכולה להוביל לפיצוי כספי במידה והוכח נזק. עורך דין תאונות דרכים במרכז יכול לעשות את ההגשה הזו עבורכם, אם לא נוח לכם להתמודד עם הבירוקרטיה. בנוסף, הוא ייעץ לכם איך ניתן לתבוע גם את מקום העבודה במידה ואינכם יכולים להגיע בשל הפציעה. אם אתם לא מצליחים לנהל את המצב בעצמכם, כדאי לשכור איש מקצוע שיעשה זאת עבורכם.

    תהליך חישוב הסכום לפיצוי בעזרת עו"ד תאונות במרכז

    חישוב הפיצויים לא ניתן לעשות מיד, אלא רק לאחר הגשת תביעות רלוונטיות לגופים המתאימים. למשל: ביטוח לאומי, ביטוח חובה, עיריות או גורמים נוספים שהיו לכאורה מעורבים במקרה בדרך ישירה או עקיפה. כדאי שתוכלו לדעת מי אלו הגורמים שצריך לתבוע, כדאי לפנות לעורך דין תאונות דרכים במרכז ולהציג לו את כל המסמכים שברשותכם.

    לסיכום, עורך דין יזיד עומאר מנוסה ומקצועי מאוד בייצוג לקוחות בתיקי נזיקין. הוא מלווה אותם לאורך הדרך עד לקבל הפיצויים.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים