ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    עורך דין תאונות אופנוע

    עורך דין תאונת אופנוע

    ברוב תאונות הדרכים בהן מעורבים רוכבי אופנוע, רוכב האופנוע הוא הגורם העיקרי להן. ישנן סיבות רבות לתאונות דרכים בהם מעורב אופנוע, אך ניתן לומר שמרבית מהן נגרמות באופן עצמאי על ידו. אז אם אתם רוכבים על אופנוע וקרתה לכם תאונת דרכים, אתם זקוקים לשרותיו של עורך דין תאונות אופנוע. עורך דין זה מתמחה בדיני נזיקין. מחפשים עורך דין תאונות אופנוע מקצועי ? תוכלו לפנות אל עו"ד יזיד עומר, המתמחה בדיני נזיקין ובתאונות דרכים, בעל ניסיון בייצוג רב של תיקים מול המערכות הממסדיות השונות.

    עורך דין תאונות אופנוע – סיבות לתאונות דרכים עם אופנוע

    אם אתם בעלי אופנוע, אתם כנראה מודעים לעובדה שרבים הסיכויים בהם רוכבי אופנוע יהיו מעורבים בתאונות דרכים. אחת הסיבות לכך היא רשלנות, אך ישנם גורמים נוספים למעורבות רוכבי אופנוע בתאונות דרכים. הנה כמה מהסיבות לתאונות דרכים עם אופנועים, ומכאן ניתן ללמוד כיצד להימנע מהם:

    • הסיבות בהן רוכב אופנוע יהיה לא פעם מעורב בתאונת דרכים ולא באשמתו היא בשל פגעים הקיימים על הכבישים. משום שרוכב האופנוע חשוף יותר בגופו מאשר בעל רכב, הוא פגיע יותר על הכביש. כך שמפגעים על גבי הכביש כמו שמן, גשם, כתם או מהמורות על גבי הכביש מהווים סיבות לתאונות דרכים עצמאיות.
    • סיבה נוספת שעלולה לגרום לרוכב האופנוע להיות מעורב בתאונת דרכים היא מהירות מופרזת. האופנוע הוא כלי תחבורה חסכוני וגמיש בכבישים שיכול לנווט בקלות בין המכוניות, אך זה מה שעושה את רוכבי האופנוע חשופים יותר לתאונות הדרכים כאשר הם נוהגים במהירות. מהירות התגובה שלהם הופכת להיות איטית למתרחש בכביש ובסביבה הקרובה להם. תאונה כזו עלולה להיות קטלנית לרוכב האופנוע.
    • יתרון הגמישות של האופנוע המאפשר לנווט בכביש בשעות עומס ופקקים הופך לחיסרון כאשר רוכב האופנוע עובר במהירות מנתיב לנתיב במהירות.

    עורך דין תאונת קטנוע

    אופנוע הוא כלי רכב חסכוני, בעל התניידות קלה בכבישים בשעות פקקים ועומס. אך בעקבות יתרונותיו אלו, ועקב הגמישות הרבה המופגנת על די רוכבי האופנוע, הם מעורבים לעתיים קרובות בתאונות דרכים הגורמות לפציעות קלות ואף קשות. אם אתם בעלי אופנוע והייתם מעורבים בתאונת דרכים, אתם צריכים את שירותיו של עורך דין שיוכל לעזור לכם למצות את כל הזכויות המגיעות לכם מול מערכות הממסד השונות. עו"ד יזיד עומר הינו עורך דין ותיק, מנוסה ומקצועי בתחום דיני נזיקין בכלל ובתחום תאונות הדרכים במיוחד. הוא ייצג לקוחות רבים בתיקי נזיקין בגין תאונות דרכים, וישמח לסייע גם לכם. צרו קשר והשאירו פרטים באתר הבית.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים