ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    עורך דין תאונות דרכים נזקי גוף

    עורך דין נזקי גוף

    עורך דין תאונות דרכים נזקי גוף הוא עורך דין המתמחה בדיני נזיקין. דיני נזיקין הינם חלק מן המשפט האזרחי העוסקים בפיצויים בעבור נזקים שנגרמו עקב רשלנות. מצבים בהם נגרם נזק גופני או לרכוש של אדם עקב תאונת דרכים, תאונות עבודה, תאונות בבית, רשלנות רפואית ועוד מתורגמים לתביעות המוגשות על ידי הצד הניזוק, כאשר עיקר הסעד המבוקש הוא פיצוי כספי בגין הנזק שנגרם. עורך דין תאונות דרכים נזקי גוף, הינו עורך דין לדיני נזיקין הבקיא בכל ההליכים המשפטיים של דיני נזיקין. מעוניינים לדעת עוד פרטים? עו"ד יזיד עומר בעל ותק ומנוסה שנים רבות בתחום דיני נזיקין ישמח לתת לכם ייעוץ משפטי בעניינכם.

    עורך דין תאונות דרכים נזקי גוף – הדגשים נוספים על דיני נזיקין

    עורך דין תאונות דרכים נזקי גוף, כלומר עורך דין המתמחה בדיני נזיקין יידע להסביר כי הדגש העיקרי עליו מושתתים דיני נזיקין היא הקביעה האם הייתה רשלנות או לא. הסעד העיקרי ואף הבלעדי המבוקש בעת הגשת תביעות נזיקין הינו סעד כספי, פיצוי על הנזקים שגרם הגורם הפוגע. הנה דגשים נוספים אותם בוחן בית המשפט בעניין ההתרשלות:

    • על מנת להחליט אם הייתה התנהגות רשלנית מצד הפוגע או לא, בוחן בית המשפט את התנהגותו לעומת התנהגות של האדם הסביר וכיצד הוא היה נוהג בנסיבות דומות, כך שאמת המידה הקובעת אם הייתה רשלנות או לא על פי התנהגות סבירה.
    • חובת הזהירות המוטלת על המזיק כלפי הניזוק, בוחנת את מידת הרשלנות אם קיימת כאשר בוחנים את התנהגות הגורם הפוגע אם חרגה מהתנהגות של האדם הסביר, ובשל כך גרמה לנזק לתובע. אם אכן כך, הרי יש בהתנהגות זו רשלנות
    • קשר סיבתי מבחין בין שני מצבים. המצב הראשון קשר סיבתי עובדתי- דן בשאלה האם הנזק שנגרם לתובע נגרם עקב. כלומר, האם הנזק נגרם בעקבות התרשלות איש מקצוע או שמא היה נגרם הנזק בכל מקרה. המצב השני הוא קשר סיבתי משפטי מתייחס לשאלה האם הגורם המזיק היה יכול לצפות שיגרם נזק מההתנהגות. כלומר השאלה הנבחנת כאן היא הנורמה ולא העובדה.

    עורך דין תאונות דרכים נזקי גוף מנוסה

    כאשר מתייחסים לשאלה בגין תאונות דרכים ונזקי גוף, בית המשפט בוחן האם הייתה קיימת רשלנות מצד הפוגע ובנוסף בוחן את שאלת הקשר הסיבתי- האם הצד הפוגע יכל לצפות את גרימת הנזק. בית המשפט יבחן בדיני נזיקין האם הצד הפוגע פעל באופן בו יפעל האדם הסביר או שמא חרגה התנהגותו של הגורם הפוגע מהנורמות. אם אתם מעורבים בתאונת דרכים או הוגשה תביעה נגדכם בגין דיני נזיקין, עו"ד יזיד עומר ישמח לעמוד ולסייע לכם במתן ייעוץ משפטי וליווי משפטי. השאירו פרטים כבר עכשיו באתר הבית.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים