ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    פיצויים תאונת דרכים

    מחפשים מידע על פיצויים תאונת דרכים?

    אם עברתם תאונת דרכים, אפילו כזו המוכרת על ידי החוק כתאונת דרכים קלה, אתם זכאים לקבל פיצוי על פי החוק שעשוי להגיע לעשרות אלפי שקלים. מרבית הפציעות, אם נגרמות כתוצאה מאותן תאונות דרכים קלות מתבטאות בפגיעות קלות. כיוון שלא נגרם נזק גופני רציני בגוף או ברכוש אנשים רבים המעורבים בתאונת דרכים קלה מבקשים פיצויים תאונת דרכים. רוצים לדעת עוד בנושא פיצויים תאונת דרכים ? אתם מוזמנים לפנות אל עו"ד יזיד עומר המתמחה בדיני נזיקין, שישמח לסייע בעניינכם, ולתת לכם מידע וייעוץ משפטי.

    הדגשים נוספים בגין פיצויים תאונת דרכים

    גם אם אתם מחליטים לוותר על תביעת נזיקין עבור נזק שנגרם לכם או לרכושכם בגין תאונת דרכים, דעו כי אתם מוותרים גם על פיצוי כספי בגין אותם נזקים המגיעים לכם על פי חוק. רוב האנשים אינם מודעים למידע זה ועל כן חשוב להביא לידיעת הציבור כיצד לפעול בכדי שתוכלו למצות את זכויותיכם ולקבל פיצויים עבור תאונת הדרכים בה הייתם מעורבים. הנה כמה נקודות שחשוב לדעת:

    • בדרך כלל מתייחסים בתביעות נזיקין לגבי פגיעות של גוף ורכוש. אך גם אם גופכם נשאר שלם ורכושם לא ניזוק, אם נפשכם נפגעה כתוצאה מהטראומה שעברה עליכם בעקבות תאונת הדרכים, מגיע לכם פיצוי כספי על הנזק הנפשי שנגרם לכם.
    • זכרו שכל רכב מחויב להיות מבוטח בביטוח חובה, כך שאם קורת תאונה, עליכם לפנות אל חברת הביטוח בה מבוטח רכבכם. אם הנפגעים בתאונת הדרכים הינם הולכי רגל או רוכבי אופניים, עליכם לפנות אל חברת הביטוח של הרכב הפוגע בכדי לקבל את הפיצוי הכספי המגיע לכם.
    • חשוב מאד להיעזר בשרותיו של עורך דין לדיני נזיקין בכדי שיוכל למצות עבורכם את כל הזכויות המגיעות לכם כחוק. עורך דין ותיק המתמצא בדיני נזיקין ידע איך לכוון אתכם נכונה צעד אחר צעד בתיק האישי שלכם, כמו גם בקיום משא ומתן מול גורמי הממסד השונים בעת הצורך.

    תביעת פיצויים תאונת דרכים

    אם נפגעתם בתאונת דרכים ונראה לכם כי הפגיעה אינה רצינית, עדיין יש מקום לפעול נכון בכדי למזער נזקים. רצוי להיבדק בדיקה רפואית בבית חולים על מנת לוודא שאינכם סובלים מפגיעות כלשהן, ולתבוע את חברות הביטוח לקבלת פיצוי כספי על הנזק שנגרם לכם בין אם הפגיעה היא בגוף, בנפש או ברכוש. מעוניינים לקבל מידע משפטי נוסף ? מוזמנים לפנות אל עו"ד יזיד עומר שישמח לסייע לכם ולתת יעוץ משפטי ראשוני.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים