ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    איך לבחור עו"ד תאונת קטנוע?

    אם נפגעתם או הייתם מעורבים בתאונת דרכים של קטנוע הרי שחשוב מאוד לבחור עורך דין שייצג אתכם בצורה הטובה ביותר. לצערנו יש לא מעט מקרים על כבישי ישראל של תאונות בהם מעורב קטנוע, וחשוב מאוד לבחור עורך דין המתאים עבורכם. עורך דין תאונת קטנוע אשר צבר ניסיון והיכרות עם תיקים בתחום הספציפי הזה הוא מי שאתם צריכים. לפניכם כמה טיפים חשובים.

    מתי דרוש עו"ד?

    כאשר בוחרים כאמור עורך דין תאונת קטנוע או בכלל עורך דין תאונות דרכים במרכז הרי שחשוב מאוד לבדוק כמה שנות ניסיון צבר אותו עורך דין. מומלץ מאוד כי לעו"ד יהיו לפחות 10 שנות ניסיון אותן צבר בשנים האחרונות, והיכרות עם התחום. הכוונה בהיכרות עם התחום היא ייצוג משפטי וטיפול בתיקים משפטיים של תאונות דרכים בהם היה מעורב קטנוע ובעל הקטנוע או מי שנהג בו יוצג ע"י אותו עורך דין. חשוב לשים לב מיהו עו"ד הספציפי מהמשרד שמייצג אתכם, היות ומשרדים בהם יש צוות של עורכי דין יכולים לשייך לתיק שלכם עורך דין שאין לו ניסיון מספק  או שהוא מתמחה ללא שנות ניסיון. ולכן חשוב מאוד לבצע את הבדיקה הזו ולהיפגש בפגישה אישית עם עורך הדין תחילה. יש לוודא שיש לכם חיבור עמו, תקשורת טובה, שהוא זמין עבורכם ושהוא בקיא בתחום באופן מספק. כמובן שחשוב גם לבדוק המלצות וחוות דעת, ולפעול גם על סמך האינטואיציה שלכם.

    הגשת התביעה

    כאשר אתם בוחרים עורך דין תאונת קטנוע או עורך דין תאונות דרכים במרכז הארץ הרי שעו"ד בחלק מהמקרים גם יגיש בשמכם את כתב התביעה. חשוב מאוד כאמור שעו"ד בעל ניסיון מספק והיכרות עמוקה עם מערכת בתי המשפט בארץ ייצג אתכם. כך למשל עם עו"ד יזיד עומאר אתם יודעים שאתם בידיים טובות. כל מה שצריך להתבצע במסגרת התיק והתביעה יבוצע, עו"ד יסביר לכם כיצד ומה לעשות לצורך הגשת חוות הדעת הרפואיות, על לוחות הזמנים ועל הפעולות הנדרשות צעד אחד צעד לטובת הצלחת התיק ומיקסום האינטרסים שלכם.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים