ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    נפגעתם בתאונת דרכים? כנראה שמגיעים לכם פיצויים

    עברתם תאונת דרכים? גם אם אתם אשמים מגיעים לכם פיצויים תאונת דרכים מהביטוח. אנשים רבים מעורבים בתאונות דרכים לאורך חייהם למרבה הצער. הן יכולות להתרחש בכל זמן, ובעיקר ברגעים הכי לא צפויים בחיינו. הן יכולות לקרות בעקבות טעות שלכם, אולי לא שמתם לב לתנועה באותו הזמן או לרכב שחתך אתכם בכביש. אך התאונות לא קורות רק בעקבותיכם, אלא גם בעקבות ליקוי תשתיות, שמן שנשפך על הכביש ודברים נוספים שהם בהחלט יכולים להפתיע אתכם. תאונות הדרכים הן סוגיה מאוד לא פשוטה, רבים שמעורבים בהן מרגישים תחושות מאוד קשות, בעיקר לחצים, דאגות במצב הרפואי, הנפשי ועוד. בגלל התוצאה הבריאותית שנגרמת מהתאונה, חשוב לברר בהקדם על נושא הפיצויים ולהבין אותו לעומק. עורך דין יזיד עומאר מלווה לקוחות רבים שהיו מעורבים בתאונת דרכים ותובע עבורם את הפיצויים מחברת הביטוח, ובכך מסייע להם לגשת לטיפולים רלוונטיים שקשורים למצבם.

    מי זכאי לפיצויים?

    כל מי שהיה מעורב בתאונת דרכים, זכאי לפיצויים תאונת דרכים. כלומר, חוק הפיצויים קובע כי נפגעי התאונות יכולים לתבוע את הביטוח ולקבל פיצויים. אין על זה עוררין. גם אם לא נמצא אשם בתאונה, עדיין יש זכאות לקבלת פיצויים. יש כמובן מקרים בהם התאונה הייתה בזדון ובמתכוון ובאלו, בית המשפט ייתן את הדעת האם הוא יאפשר לאותו אדם לקבל פיצויים או לא. בכל מצב, החוק מאפשר לכל אדם לתבוע את הביטוח לאחר מעורבות בתאונת דרכים, ובעזרת עורך דין תוכלו לעשות זאת בקלות.

    הדברים שכדאי לתעד אחרי התאונה

    כמו בכל אירוע קשה, פיזי או נפשי, שאתם מעורבים בו, גם במקרה של תאונת דרכים צריך לתעד את מה שקרה כדי להוכיח לביטוח שיש צורך בקבלת פיצויים תאונת דרכים. מומלץ לצלם את שני הרכבים אחרי התאונה, כדי שיהיה לכם תיעוד מה נגרם לכם ומה נגרם לאדם השני. תחליפו רישיונות רכב וביטוחים ותצלמו את מספר הרכב. כדאי גם לצלם את האזור שבו קרתה התאונה, בין אם שלטים, סימונים, תמרורים, רמזורים וכדומה. על מנת להוכיח את צדקתכם במידה ותצטרכו.

    לסיכום, עורך דין נזיקין מוביל יזיד עומאר בעל ניסיון רב בהגשת תביעות של תאונות דרכים לביטוח עבור לקוחות רבים. הוא דואג ליחס אישי, אמין ומקצועי לאורך כל הדרך.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים