ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    עצות מעשיות לנפגעי תאונות דרכים

    אם חלילה נפגעתם או הייתם מעורבים בתאונת דרכים, הרי שכדאי מאוד שתדעו מה עליכם לעשות בהקדם על מנת לפעול לטובתכם ולמקסם את הפיצויים שתוכלו לקבל. חשוב בין היתר לתעד את מה שקרה, את הממצאים בשטח שמעידים על התאונה, חשוב גם להתפנות לבית החולים בהקדם ככל שיש צורך, לאסוף את אישורי המחלה ועוד שורה ארוכה של דברים. הנה לפניכם מה שחשוב לבצע מייד אחרי התאונה כמו למשל לפנות אל עורך דין נזיקין במרכז.

    את מי תובעים

    ראשית נציין כי מומלץ מאוד להגיש תביעה ולפנות לרשויות בליווי של עורך דין נזיקין במרכז או עורך דין תאונות דרכים בשרון יסייעו לכם מאוד וימקסמו את הפיצויים שתוכלו לקבל. ביחס לשאלה את מי תובעים הרי שבמדינת ישראל ישנו חוק ביטוח חובה לכל כלי רכב אשר עולה על כבישי ישראל. אולם כאשר אין פוליסת ביטוח חובה בתוקף ביחס לרכב שפגע הרי שניתן להגיש את התביעה לגוף שנקרא קרנית. זוהי קרן ממשלתית לנפגעי תאונות דרכים והיא נועדה לספק מענה בדיוק לאותם מקרים בהם אין ביטוח חובה (שזה כאמור בניגוד לחוק).

    מה עושים אחרי התאונה

    חשוב מאוד אחרי התאונה עצמה שיהיה ברשותכם כל תיעוד אפשרי כמו צילומים, חומרים, בגדים או כל דבר אחר שעשוי להעיד על השלכות התאונה. כמובן שתמונות, סרטוני וידאו ועדים הינם אמצעי תיעוד אפקטיביים. במידה ואתם חשים ברע או שנפגעתם הרי שיש בהקדם האפשרי לפנות לקבלת טיפול רפואי במרפאה או בבית החולים הסמוך שנמצא. חשוב מאוד לאסוף את כל המסמכים הרפואיים שקיבלתם במסגרת הביקור והטיפולים בבית החולים ובמרפאה, כל מסמך שקיבלתם מרופא מומחה, מרשמי תרופות, המלצות רפואיות, וצילומי רנטגן.

    כאשר מדובר על שכירת שירותו של עו"ד הרי שעם עורך דין נזיקין במרכז או עם עורך דין תאונות דרכים בשרון אתם יודעים שאתם לא לבד במערכה. עם משרדו עו"ד יזיד עומאר אתם מקבלים ייצוג משפטי מעולה, ניסיון מקצועי וטיפול מסור עד הפרט האחרון מול מערכת בתי המשפט, ומול חברות הביטוח.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים