ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    עורך דין נזיקין במרכז

    כמה פעמים קרה לכם ששמעתם בחדשות על אדם שנפצע בתאונת דרכים? לא מעט. הנושא מתחיל להיות קרוב לליבכם כאשר אתם חווים פגיעה במהלך תאונה ומכאן אתם לא יודעים איך לגשת לנושא ואיך לדרוש את הפיצויים שמגיעים לכם. מעבר לפגיעה יש כל כך הרבה הליכים בירוקרטיים שצריך לעבור על מנת שיהיה אפשר לקבל את הפיצויים המעטים בגין הנזקים הרפואיים שנגרמו בעקבות התאונה ובשביל זה, צריך לפנות לעורך דין נזיקין במרכז שיוכל להיות לכם לעזר לאורך התהליך. הוא יוכל ללוות אתכם, להסביר לכם אילו מסמכים כדאי לכם להתארגן עליהם מראש, לתעד, לצלם, להציג מסמכים רפואיים ולדאוג שיהיו לכם מספיק ממצאים כדי להכין מכתב תביעה ראוי. עורך דין יזיד עומאר מומחה מאוד בתחום הנזיקין ומלווה כבר שנים לקוחות רבים שנפגעו בתאונות דרכים שונות וסייע להם לקבל את המגיע להם, הן מבחינת הפיצויים והן מבחינת הזכויות הסוציאליות שהם זקוקים להם. למידע נוסף אודות חוק הפיצויים צרו קשר עם יזיד עומר.

    עורך דין נזיקין במרכז – אפשרויות התביעה

    בפני כל אדם שניזוק במהלך תאונת דרכים יש מספר אפשרויות שאותן יהיה אפשר לתבוע ולהיות זכאיים לפיצויים. אילו אפשרויות קיימות? בשלב הראשון האדם שנפגע יכול לתבוע את חברת הביטוח. לה הוא משלם מידי חודש עלות מסוימת שמכסה אותו במידה והוא נפגע. התביעה יכולה לכלול אבדן כושר עבודה או נכות מתאונה. בשלב השני, במידה וזה יהיה רלוונטי למקרה, יהיה ניתן לתבוע מוסד מסוים. למשל: עירייה, מקום העבודה או גוף פרטי שהיה אחראי על מקום הפגיעה ולתבוע אותו בחלק מהנזקים שנגרמו. בשלב השלישי, היא תביעת הכיסויים של הביטוח הפרטי במידה וקיים. כך שאם והגעתם למצב סיעודי, הביטוח יכול לפצות אתכם בסכום מסוים.

    תביעה למען מצוי כל הזכויות בעזרת עו"ד נזיקין במרכז

    אנשים רבים המעורבים בתאונות שונות לרוב לא פונים לתביעות בעזרת עורך דין נזיקין במרכז. הם כאמור חוששים מהליכים בירוקרטים ארוכים ומתייאשים. אך מה אם הייתם יודעים שעל כל פגיעה פיזית ונפשית אתם זכאים לפיצויים? עורך דין יכול לסייע לכם למצות את כל הזכויות שמגיעות לכם, בייחוד במקרה של פגיעה.

    לסיכום, עורך דין נזיקין יזיד עומאר בעל ניסיון רב במתן מענה משפטי ללקוחות שנפגעו פיזית ונפשית במהלך תאונה. הוא מלווה אותם משלב המסמכים והמחקר ועד להגשת התביעה.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים