עורך דין תאונות דרכים בצפון

כל אדם, בין אם הוא נהג, נוסע או הולך רגל שהיו מעורבים בתאונת דרכים יכולים לתבוע ולקבל פיצויים בגין הפגיעה והנזקים. עורך דין תאונות דרכים בצפון יוכל לבדוק עבורכם לפי פגיעתכם כמה פיצויים תהיו זכאיים לקבל לפי חוק הפיצויים במדינת ישראל, שבמהותו מיישם את העקרון של העדר האשם ובכך יכול להגדיל את הזכאות לפיצוי. לפי החוק ניתן להבין כי כל אדם שנגרם לו נזק בעקבות תאונת דרכים, יכול להיות זכאי לפיצוי. ללא כל קשר למי אשם. כך גם לגבי תאונת דרכים עצמית שגם היא מזכה בפיצוי. לכן, אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים מכל סוג, יש לכם את האפשרות להגיש תביעה לפיצויים ולהיות זכאיים לכספים. עורך דין יזיד עומאר מומחה בתחום תביעות בנושא נזיקין ומלווה לקוחות רבים שהיו מעורבים בתאונות דרכים שונות, בין אם הם היו נהגים, הולכי רגל או נוסעים – בכל מקרה של פגיעה ניתן לתבוע פיצויים.

עורך דין תאונות דרכים בצפון – איך אדע את מי לתבוע?

כאשר נוסע ברכב נפגע, הוא תובע את ביטוח החובה של הרכב בו נסע בעת התאונה. נהג שנפגע בתאונת דרכים, תובע אף הוא את ביטוח החובה של רכבו. מה קורה כאשר הולך רגל נפגע? הוא תובע את חברת הביטוח של הרכב שפגע בו. בכל מקרה יש את מי לתבוע. כדי שתוכלו לדעת במדויק את מי אתם צריכים לתבוע במקרה שלכם, מומלץ לפנות לעורך דין תאונות דרכים בצפון שיידע לבדוק עבורכם את כל הפרטים הללו, להדריך ולכוון אתכם לבדיקת כל הנושאים באופן מקיף ומקצועי.

איך פועלים בסמוך לתאונה? פונים אל עו"ד תאונות בצפון

בוודאי יצא לכם לראות לא מעט פעמים אנשים שנשארים במקום התאונה דיי זמן ולא מפנים אותה. מה הסיבה? הם מתעדים הכל. בין אם את הפגיעה של הרכב, של הנהג והנוסע ושל הנהג השני. בנוסף, מחליפים פרטים כדי שיהיה אפשר לדעת איזו חברת ביטוח לתבוע וגם כדי לוודא שהאדם שפגע בכם מבטוח. זה חשוב. מלבד הפרטים הללו, יש מסמכים שצריך לתעד ולדרוש אותם כדי שיהיה אפשר להשתמש בהם בזמן הכנת התביעה. עורך דין תאונות דרכים מומלץ בצפון יכול להדריך אתכם בכל עת, אל תהססו לפנות עוד היום.

לסיכום, עורך דין יזיד עומאר בעל ידע וניסיון רב בלווי לקוחות שהיו מעורבים בתאונות דרכים שונות, בין אם היו נוסעים, נהגים או הולכי רגע וייצג אותם בבית המשפט עד לקבלת פיצויים.