ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    פיצוי בגין תאונת דרכים קלה

    פיצויים לנפגעי תאונות דרכים

    ניתן לקבל פיצוי בגין תאונת דרכים קלה. יש להבחין קודם כיצד היא מוגדרת: תאונת דרכים קלה היא כאשר האדם נפגע באורך קל, גם אם יש ביטוי לטווח ארוך של הפגיעה והוא לא נהרג או נפגע באופן קשה. כלומר לא הייתה סכנת חיים בעת שהתרחשה תאונת הדרכים. מרבית תאונות הדרכים המתרחשות מידי יום הן תאונות דרכים קלות אשר גם בגינן יכול הצד הניזוק לקבל פיצוי בגין עשרות אלפי שקלים על ידי הגשת תביעה לחברת הביטוח של הגורם המזיק. הרבה אנשים לא מודעים למידע זה ועל כן נמנעים מלעשות פעולות לאחר התרחשות של תאונת דרכים קלה. מעוניינים לדעת פרטים נוספים בנושא ולקבל מידע משפטי נוסף? אתם מוזמנים ליצור קשר עם עו"ד יזיד עומר המתמחה בדיני נזיקין ובגישור ישמח לסייע לכם ולטפל בעניינכם.

    פיצוי בגין תאונת דרכים קלה – מה צריך לעשות?

    מרבית הפגיעות של תאונות הדרכים מוגדרות כתאונות דרכים קלות כאשר לא נשקפת סכנת חיים לאף אחד מהמעורבים בתאונות הדרכים. נפגעי תאונות דרכים קלות מתבטא בדרך כלל בפגישות צוואר וגב התחתון, ומשם כך מרבית האנשים חוזרים אל שיגרת חייהם בלי לדרוש פיצוי בגין תאונת דרכים קלה שקרתה להם. אם איך יש לפעול כאשר הייתם מעורבים באחת?

    • חשוב לגשת מיד אל חדר המיון ולבדוק מהו מצבכם הרפואי ולוודא שלא נגרם לכם נזק גופני. אם ברצונכם לקבל את הפיצוי עבור הנזק שנגרם לכם מחברת הביטוח אתם חייבים לפנות בהקדם אל חדר המיון ולהיבדק.
    • חשוב מאד גם לתעד את מקום האירוע. כיום בעידן הניידים החכמים ניתן בקלות לתעד בתמונות את מקום ההתרחשות. כמו כן כדאי מאד לשמור את כל התיעוד הרפואי מרגע הגעתכם אל חדר המיון וכן את טיפולי ההמשך לאחר התאונה.
    • חשוב מאד להגיע אל תחנת המשטרה ולדווח על תאונת הדרכים שקרתה לכם. כדאי מאד לפרט ולציין את השתלשלות האירועים. דווח לתחנת המשטרה ישמש כעדות עבורכם בהמשך הדרך ויעלה את הסיכויים לתביעה שהגשתם.

    פיצויים לאחר תאונת דרכים

    גם אם המונח תאונת דרכים קלה נשמע לכם עניין של מה בכך, דעו לכם שאתם יכולים לקבל פיצוי כספי של עשרות אלפי שקלים ואף יותר מזה וזאת על פי חוק. כל שעליכם לעשות הוא לדעת להתנהל נכון כאשר אתם מעורבים בתאונת דרכים שאין בה סכנת חיים, אך עדיין היא מוגדרת כתאונת דרכים קלה. אם ברצונכם לדעת עוד פרטים בנושא תאונת דרכים קלה ואיך אפשר לסייע בעניינכם הפרטים, אתם מוזמנים ליצור קשר באתר הבית של עו"ד יזיד עומר שישמח לתת לכם מידע ויעוץ משפטי.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים