ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    איך נמצא עו"ד מומלץ לתאונות דרכים?

    הייתם מעורבים בתאונת דרכים? המון נהגים נקלעים לתאונות לאורך כל שעות היום, בין אם בדרך למקום העבודה, בחזרה מבילוי או ביציאה לאירוע עם המשפחה. בכל זמן ניתן להיקלע למצב מסוכן בכביש, ובמידה וקרה לכם, ואתם לא יודעים כיצד להתנהל – עורך דין תאונות דרכים מומלץ יכול לכוון אתכם ולהסביר לכם מה לעשות אחרי שהתרחשה התאונה. כמו: לתעד את מיקום התאונה, את הפציעות שלכם ושל הנהג או הנהגת השניים, לגשת לבית החולים, להציג מסמכי טיפול ועוד. אלו פרטים מאוד חשובים שכדאי לדעת אותם מראש, לכן אם קרה לכם בעבר תאונה ועוד לא עשיתם את הבירורים האלה, אל תהססו לבדוק עוד היום. עורך דין יזיד עומאר מומחה בהגשת תביעות לחברות הביטוח במקרה של תאונת דרכים, ויכול להסביר לכם איך עובד תהליך ההגשה כדי שתגיעו עם כל המסמכים הרלוונטיים לצורך התביעה.

    איך תדעו מה גובה הפיצויים המגיעים לכם?

    האם מגיעים לכם פיצויים בכל מצב בו הייתם מעורבים בתאונת דרכים? כן. חוק הפיצויים מאפשר היום לחברות הביטוח לאשר פיצויים גם כאשר הייתם בתאונת דרכים קלה או קשה. יהיו אף מקרים מסוימים שתוכלו לתבוע גם פיצויים מביטוח לאומי, והם תלויים במצב הפגיעה ובדרגת הנכות המוכחת שהתרחשה בתאונה. במקרה הזה כדאי מאוד לפנות לעורך דין תאונות מומלץ וכמה שיותר מהר כדי שיוכל להדריך אתכם איך להתנהל בתהליך התביעה ולמצות את הזכויות והפיצויים שמגיעים לכם סמוך מאוד למקרה.

    בחירת עורך דין לייצוג

    אחרי תאונת הדרכים שעברתם, מאוד קשה לחשוב על הצעד הבא. בשלב הראשון כדאי לפנות לעורך דין תאונות דרכים מומלץ. ולהתייעץ איתו על המקרה שלכם. הוא בוודאי יישאל אתכם שאלות ויבדוק אם ביצעתם את התיעוד כמו שצריך לצורך הגשת תביעה. הוא גם יבקש ממך לברר מה היקף הביטוח שלכם ומה קורה כאשר אתם מעורבים בתאונת דרכים. לווי וייצוג של עורך דין יכול למקד אתכם בתהליך התביעה ולסייע לכם לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם.

    לסיכום, עורך דין נזיקין מומלץ יזיד עומאר בעל ניסיון רב בייצוג לקוחות בתהליכי תביעה מהביטוח. הוא מסייע להם, תוך לווי אישי ומקצועי להשיג את מה שהם מעוניינים.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים