ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    באילו קריטריונים צריך לעמוד כדי לקבל פיצויים?

    כאשר נפגעתם במסגרת תאונת דרכים הרי שאתם יכולים לקבל פיצויים מחברת הביטוח. מדובר על זכאות לקבלת פיצויים ביחס לנזקים גופניים ונפשיים, כאשר קבלת הפיצויים מותנית בהגשת תביעה כנגד חברת הביטוח. חשוב לדעת שהתהליך לא תמיד פשוט, חברות הביטוח לעתים מערימות קשיים, וחשובה כמובן לא רק קבלת הפיצויים עצמה אלא הסכום שיוחלט. וכדי להתמודד בצורה טובה עם הדברים, ולמקסם קבלת פיצויים תאונת דרכים חשוב שיתלווה אליכם עורך דין מהתחום.

    חוק הפיצויים

    חוק הפיצויים (חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים בשמו המלא) במדינת ישראל קובע כי אדם אשר נפגע בתאונת דרכים יקבל פיצוי. קודם לחקיקת החוק נדרש היה להוכיח כי גורם הנזק התרשל, ואם הדבר לא הוכח מבחינה משפטית הרי שנפגע תאונות הדרכים לא קיבל פיצוי במרבית המקרים. החוק קיים והוא מבוסס על רפורמה שבוצעה בשנת 1975, אך כל מי שנפגע בתאונת דרכים צריך לדעת מה עליו לעשות, למי לפנות ומה נדרש לעשות לפני מה – על מנת לזרז את קבלת הפיצויים, ולמקסם את היקפם. ובדיוק בשביל זה חשוב מאוד להסתייע בשירותיו של עורך דין מומחה בתחום. קבלת פיצויים תאונת דרכים היא זכות שלכם, וצריך רק לדעת למי לפנות, אילו מסמכים להגיש, מה לכתוב, אילו חוות דעת רפואיות להגיש – וחשוב מאוד לפעול בצורה נכונה, צעד אחר צעד ולהבין את הדינאמיקה של הרשויות ושל החוק. עו"ד מקצועי בתחום ילווה אתכם בכל השלבים, יגיש עבורכם את כל מה שדרוש, יוודא שלא חסרים פרטים ויחסוך לכם זמן יקר והפסד שעות עבודה.

    עמידה בקריטריונים

    חשוב גם לדעת שעל מנת לקבל פיצויים על בסיס חוק הפיצויים, למי שנפגעו בתאונות דרכים, יש לעמוד במספר קריטריונים כמו למשל ביטוח חובה תקף, שיש ברשותכם רישיון נהיגה וזכות לקבלת טיפול רפואי. ואם אתם לא עומדים בכל הדרישות מה עושים? בדיוק בשביל זה חשוב מאוד שילווה אתכם עורך דין מקצועי כמו עו"ד יזיד עומאר הבקיא בנושא תאונות הדרכים, ומכיר את כל ההסתייגויות ואת התנהלות מערכת בתי המשפט במדינת ישראל.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים