ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    בוחרים עורך דין נזיקין ותאונות דרכים

    כל מי שיש לו צורך בעורך דין מעוניין בבחירת עו"ד מקצועי והטוב ביותר שרק אפשר. יש הרבה  עורכי דין בשוק ונשאלת השאלה כיצד בוחרים איש מקצוע שבאמת מתאים עבורכם, ויספק לכם תוצאות בשטח. כך למשל יש לא מעט שיקולים בבחירת עורך דין לענייני נזיקין ומספר דברים שחשוב לדעת לפני שבוחרים – הכל כאן במאמר לפניכם.

    את מי מייצג עו"ד

    חשוב לבדוק האם עורך הדין שלפניכם מייצג רק מי שנפגעו בתאונות דרכים או גם את חברות הביטוח. עורך דין תאונות דרכים מומלץ כמו גם עורך דין לענייני נזיקין אשר מייצג גם חברות ביטוח עלול במקרים מסוימים לעמוד בפני סיטואציה בה הוא נמצא בניגוד עניינים. זאת משום שחברות הביטוח מעוניינות לשלם למבוטחים כמה שפחות ואילו המבוטח מעוניין בכמה שיותר.

    מומחיות

    אלמנט נוסף חשוב בבחירת עורך דין לענייני נזיקין או עורך דין תאונות דרכים מומלץ הוא ההתמחות. יש עורכי דין שעוסקים בכמה התמחויות בו זמנית ומייצגים תיקים מתחומים שונים, ולעומת זאת יש עורכי דין שלאורך השנים פנו להתמחות ספציפית בה צברו ניסיון רב ועשיר כמו התמחות בתחום דיני נזיקין או התמחות בנזקי גוף.

    בנוסף, אחרי שבדקתם היטב את הנקודות הללו חשוב כמובן גם לתת את הדעת לגבי המלצות וחוות דעת. מטבע הדברים עו"ד בתחילת דרכו לא יהיה כזה שתמצאו לגביו כמות רבה של המלצות וחוות דעת. חשוב מאוד בהתאם לתקציב שלכם, למורכבות התיק ולחשיבות התוצאות עבורכם לבחור בעו"ד המתאים עבורכם מבחינת מחיר וניסיון. המלצות וחוות דעת הן חשובות מאוד, וכמובן שהדבר לא מחליף פגישת היכרות אישית עם עו"ד, התרשמות פנים מול פנים ומהמשרד בו הוא עובד. עם עו"ד יזיד עומאר אתם מבטיחים לעצמם עורך דין עם ניסיון רב כמו למשל עורך דין תאונות דרכים מומלץ, עם מקצועיות, היכרות עם רזי החוק, עם תקדימים ופסיקות חשובות. כך תדעו שאתם ממקסמים את התוצאות עבורכם. כדאי מאוד ללכת לפי ההמלצות והטיפים שנסקרו כאן, על מנת שלא לחוות מפח נפש משפטי וכלכלי.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים