ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    בחירתו של עו"ד מומחה

    חשוב לדעת שיש קשר בין חוק הפיצויים לבין פגיעה בתאונת דרכים, וכל זה קשור כמובן לבחירתו של עורך דין נזיקין מומלץ. חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים מגן על מי שנפגע בתאונת דרכים ומאפשר לו לקבל פיצוי בגין נזקי גוף ונזקים נפשיים ככל שיש כאלו. יש שאלות רבות שעולות סביב החוק ולכן חשוב להכיר אותו ולדעת אילו זכאויות וזכויות הוא מקנה לכם. הנה הכל כאן לפניכם בצורה פשוטה.

    מי זכאי

    חוק הפיצויים משנת 1975 מאפשר לנפגעי תאונות דרכים למעשה לתבוע קבלת פיצוי בשל נכות שנגרמה להם מהתאונה, כמו פגיעה בכושר העבודה שלהם ואובדן שכר, פגיעות ונזקים נפשיים ועוד. גם כמובן אובדן של ימי עבודה וכאב. על מנת למצות את המירב בהתבסס על החוק כדאי מאוד לשכור שירות של עורך דין נזיקין מומלץ משום שזה לא קל להתנהל בנבכי הבירוקרטיה והרשויות בישראל בכדי לקבל את מה שמגיע לכם.

    חשוב לדעת תשלום

    אומנם שירות של ליווי משפטי על ידי עורך דין נזיקין מומלץ כרוך בתשלום, אך כדאי מאוד לדעת שעו"ד רשאי לגבות מכם שכר טרחה בהתאם לתקרה שקבועה בחוק, ולכן הוא לא יכול לדרוש כל תשלום שהוא רוצה. חשוב מאוד להכיר את מדרגות התעריפים ולוודא שאתם לא משלמים שכר טרחה גבוה מדי. כמובן שאם העו"ד דורש מכם לשלם יותר, הרי שהדבר לא מבשר טובות וצריך בהכרח להדליק אצלכם נורה אדומה.

    ואם אתם מחפשים עו"ד כזה שאפשר לסמוך עליו בכל הקשור לתיקים ותביעות של חוק הפיצויים ושל דיני נזיקין הרי שעם עו"ד יזיד עומאר אתם יכולים להיות שקטים ולדעת שאתם מקבלים את השירות המקצועי ביותר, ושאתם לא תשלמו סכומים גבוהים יותר מהתעריפים המרביים שנקבעו בחוק ביחס לכך. בניגוד לתיקים משפטיים בתחומים אחרים, שהרי שבתחום נזיקין וחוק הפיצויים לא ניתן לדרוש כל סכום, זאת משום שמדובר בזכות בסיסית שיש לכל מי שנפגש בתאונת דרכים. בדקו עוד היום על שירות משפטי מקצועי שיחסוך לכם זמן ויגדיל את סכומי הפיצויים שתקבלו לבסוף.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים