ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    המלצות על עורך דין לענייני נזקי גוף

    אדם שנפגע בגופו ובנפשו אחרי תאונת דרכים בה היה מעורב, הוא עשוי לחוות כאבים וסבל שלא מקדמים אותו לקבלת הפיצויים. אנשים מהסוג הזה שוקעים לתוך הכאב ורק רוצים שהוא יעבור, ובמקום להתעסק בתביעת הביטוח ולקבל כסף שיכול לעזור להם מבחינה בריאותית, הם שוקעים. בהרבה מקרים הבירוקרטיה היא זו שמונעת מאנשים לעשות את הצעד, וגורמת להם להרים ידיים ולא לנסות. בחירת עורך דין לענייני נזקי גוף יכול מאוד לסייע לאותם האנשים להתקדם צעד אחר צעד לעבר התביעה, לבצע את הבירורים, לייעץ ולתמוך תוך מתן יחס אישי, מקצועי ורלוונטי למצבם הבריאותי. עורך דין יזיד עומאר מטפל בדיוק במצבים הללו ומלווה את אותם האנשים שמתקשים לעשות את התביעה בעצמם עד לשלב הפיצויים המיוחל.

    על נזקים ופיצויים שונים

    אדם שנפגע בתאונת דרכים, יכול להיפגע באיברים רבים וקריטיים, והם יכולים להיות: גב, צוואר, ידיים, רגליים וגם באברים פנימיים. כדי שיהיה אפשר לפצות את הנפגע בגין הנזק שקיבל מהתאונה ולהשיב את מצבו הבריאותי לקדמותו, מומלץ לקחת עורך דין לענייני נזקי גוף שיבצע עבורכם את גובה הפיצוי הרלוונטי עבורכם. יש כל כך הרבה אפשרויות חישוב והם משתנים בהתאם לחברות אותם מערבים בתהליך התביעה. כמו: ביטוח לאומי, חברת הביטוח ועוד. בנוסף, בתי המשפט יוכלו לפסוק עבורכם פיצוי כספי בהתאם לנזק הבריאותי הקשה, שלמעשה גורם לכם לסבל רב היום וגם בעתיד. בעצם נזק כמעט בלתי הפיך, או כזה שמצריך שיקום ארוך והסתגלות מחודשת.

    בחירת עורך דין

    אלו פרמטרים חשובים כדאי לדעת בעת בחירת עורך דין לענייני נזקי גוף? הפרטים הראשונים מתקשרים להכשרה ולניסיון. כלומר, על הנפגעים לבדוק האם עורך הדין סיים את לימודיו, החל לעבוד בתחום ובהתמחות שלו ולא להתבייש אפילו לבקש תעודות במידת הצורך. לאחר מכן חשוב לבדוק לגבי המלצות – האם הוא ייצג בעברו תיקים דומים? מה היא רמת ההצלחה? ככל שתבדקו יותר פרטים, תדעו האם עורך הדין מתאים לייצג אתכם בתהליך.

    לסיכום, עורך דין נזיקין מומלץ יזיד עומאר מלווה לקוחות רבים בשנים האחרונות, שמגיעים אחרי תאונת דרכים בה הם נפצעו ולא קיבלו פיצויים. עורך הדין בודק את כל המסמכים ויכול בקלות להגיש עבורכם תביעה מתאימה.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים