ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    זקוקים לפיצויים בעקבות תאונת דרכים?

    הייתם מעורבים בתאונת דרכים יחסית קלה וללא נפגעים, גם במקרה הזה מגיע לכם פיצוי בגין תאונת דרכים קלה. לרוב מה שאנשים רבים עושים, הם בודקים שהכל בסדר עם הרכב, עם הבן אדם שהיה מעורב בתאונה ונפרדים. לא תמיד מחליפים פרטים או תובעים את הביטוח כי – על מה? מכירים את הסיטואציה? חוק הפיצויים אומר שגם אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים קלה, ללא פציעות או פגיעות, אתם יכולים לתבוע את הביטוח ולקבל עשרות ואם לא מאות אלפי שקלים בהתאם לחומרת הנזק. איך יודעים האם נכון לתבוע במקרה של תאונת הדרכים שלכם? ניתן לפנות למשרד עורכי דין ולהתייעץ איתם לגבי הסוגייה הספציפית שלכם. עורך דין יזיד עומאר יכול להיות מאוד מתאים עבורכם במקרה של תאונת דרכים קלה, הוא יסייע לכם לקבל את הפיצוי שמגיע לכם, תוך בדיקת הנתונים והצגתם.

    פיצוי בגין תאונת דרכים קלה בשל פגיעות

    תאונת דרכים קלה יכולה להוביל לפציעות רבות, שבתחילה לא מרגישים אותן בשל האדרנלין. למשל, פגיעות ראש, גב תחתון, צוואר וכאבים בגוף. בנוסף, יכול להתפתח גם פוסט טראומה ופגיעות נפשיות נוספות. במקרה הזה, חשוב להגיע לבית החולים מיד ובסמוך לתאונה, כדי לבדוק האם יש פגיעות כתוצאה מתאונת הדרכים. בדרך כלל אנשים לא הולכים לעשות בדיקות, וממשיכים בחייהם. ולאחר כמה ימים הם מרגישים את הכאב ומתמודדים איתו. אל תעברו את זה לבד, מומלץ גם לבדוק לגבי  פיצוי בגין תאונת דרכים קלה ולא לוותר על האפשרות לטפל בבריאות שלכם ובמצב שאתם מתמודדים איתו.

    כיצד תובעים את חברת הביטוח?

    פיצוי בגין תאונת דרכים קלה מצריכה פנייה לעורך דין מומחה שיגיש את התביעה כמו שצריך. החוק בישראל מחייב כל אדם לבטח את הרכב שלו בביטוח חובה, שכולל גם פיצוי במידה ונפגעתם בגוף ובנפש כתוצאה מתאונת דרכים קלה. כך שאם קרה ונקלעתם לתאונה, ויש צורך לתבוע את הביטוח, כדאי שעורך דין מקצועי יעשה את התביעה עבורכם ובהקדם האפשרי.

    לסיכום, עורך דין נזיקין יזיד עומאר בעל ניסיון רב וותק בלווי לקוחות שמעוניינים לתבוע פיצוי כספי במקרה של תאונת דרכים קלה.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים