ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    ייצוג מקצועי בתאונת דרכים ע"י עורך דין

    הרבה אנשים בישראל מעורבים בתאונות דרכים שונות מידי יום. לצערנו הם נפגעים בגוף ובנפש וצריכים לעבור לעיתים תהליך שיקוף מקיף, הכולל גם ביקור בבית החולים, טיפולים ובדיקות. כאשר מדובר בתאונת דרכים קשה הרבה יותר, עם פציעות בגב ובצוואר, אנשים שנפגעים ונמצאים במצב הזה צריכים לתבוע את הביטוח ולקבל פיצויים. איך כדאי לבצע את התביעה נכון? באמצעות עורך דין. במקרה של תאונת דרכים עורך דין יכול לנהל לכם את התביעה על הצד הטוב ביותר, בצורה מקצועית, מקיפה ואמינה. עורך דין יזיד עומאר יכול לייצג אתכם מול חברת הביטוח ולתבוע במידת הצורך פיצויים לנזקי הגוף שנגרמו כתוצאה מתאונת הדרכים שהייתם מעורבים בה.

    פגע וברח

    מה קורה כאשר אתם מעורבים בתאונת דרכים, אך הפוגע פשוט בורח? בשנים האחרונות התופעה הזו נפוצה. רבים מהפוגעים ממשיכים לנסוע ולעיתים כאשר אין תיעוד, הם יכולים אף להתחמק מתשלום על פיצויים או תביעה. תאונת הדרכים יכולה להיות כאשר אתם עוברים במעבר חצייה, ורכב עובר ופוגע בכם, היא יכולה להיום גם בזמן נסיעה, כאשר רכב נכנס בכם בחוזקה וממשיך בנסיעתו למרות זאת ועוד מקרים רבים שמשאירים הרבה פצועים חסרי אונים מול חברת הביטוח. בזמן תאונת דרכים עורך דין יכול ללוות אתכם ולייעץ לכם איך נכון להתנהל בכל מצב שבו הייתם מעורבים בתאונה. אל תהססו לפנות, ככל שתקדימו, תקבלו מענה שיוביל גם לפיצויים.

    פיצויים לנפגעים בתאונת דרכים

    איך עובד תהליך התביעה מול חברת הביטוח? לפי חוק הפיצויים, אנשים שהיו מעורבים בתאונת דרכים ונגרם להם נזק גופני ונפשי, זכאיים לתבוע את הביטוח ולקבל פיצויים. החישוב של הפיצוי תלוי בנזק שנגרם בתאונה כמו: נזק גופני הכולל: פציעות גב, צוואר, גפיים ועוד. חברת הביטוח עושה את ההבדלים בין תאונה קשה לקלה, אך עדיין מאפשרת פיצויים בשני המקרים. מאוד חשוב לתעד את כל מה שמתרחש בתאונת הדרכים, כדי לאפשר להם להגיש תביעה בנושא תאונת דרכים עורך דין יסייע לכם וידאג להגיש עבורכם את הכל.

    לסיכום, עורך דין נזיקין מומלץ יזיד עומאר הוא בעל ניסיון רב ומייצג לקוחות רבים שזקוקים ללווי ותמיכה של עורך דין.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים