ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    כיצד לתבוע את חברת הביטוח?

    רוכבים על אופנוע? מאוד חשוב שתעשו ביטוח חובה שכולל גם השתתפות עצמית. מה הכוונה? ברגע שאתם מעורבים בתאונת דרכים ונגרם לכם נזק, אתם יכולים לתבוע את חברת הביטוח באמצעות עורך דין תאונות אופנוע ולקבל פיצוי כספי מידי. הפיצוי יכול לנוע מעשרות שקלים ועד אלפי שקלים, אבל מה שהכי חשוב הוא האפשרות שבמידה ונפצעתם קשה. שתהיה לכם היכולת לטפל בעצמכם בגוף ובנפש, במידת הצורך. עורך דין יזיד עומאר מבצע תביעות מקצועיות מול חברת הביטוח ויכול לייעץ וללוות אתכם מרגע איסוף הראיות ועד להגשה של התביעה.

    איך ניתן להוכיח שיש פציעות מתאונה?

    השאלה הזו עולה בקרב כל האנשים שיש בבעלות אופנוע. במקרה של תאונה עצמית, וחברת הביטוח דורשת שתציגו הוכחות. מומלץ מיד לאחר התאונה לצלם את המקרה. כלומר, אם נכנסתם במעקה בכביש או ברמזור, כדאי לצלם ממש באותו הרגע את התאונה, את המצב שלכם ומה קרה לכם. בנוסף, אם יש אנשים באזור, כדי לקחת מהם טלפונים ולבקש שיעידו בשבילכם אם תצטרכו. יהיו גם מקרים בהם כדאי שתזמינו משטרה, מד"א ועוד, כדי שהתיעוד יהיה גם פורמלי. לעיתים גם כאשר אין נזק משמעותי לרכב ויש לכם את כל ההוכחות, אתם יכולים לתבוע את הביטוח ולדרוש פיצוי כספי. עורך דין תאונות אופנוע יכול להגיש עבורכם את התביעה ולבצע לכם את כל הבירוקרטיה עד לקבל הפיצויים.

    טיפ לתיעוד: התקינו מצלמה לאופנוע

    גם אם רק עכשיו קניתי אופנוע ועדיין לא הייתם מעורבים בתאונת דרכים, כדאי ומומלץ מאוד להתקין מצלמה על הקסדה כדי להוכיח תיעוד מול חברות הביטוח. היום התקנת מצלמה היא מאוד פופולרית, בעיקר כשרוכבי אופנוע יכולים להיות מעורבים בכל כך הרבה תאונות ואין להם אפשרות רוב הזמן לתעד, בגלל מצבם הגופי והנפשי. בשונה בעלי רכב פרטי, הפגיעה של רוכבי האופנועים היא הרבה יותר קשה. ולכן התיעוד המשמעותי ביותר הוא צילום, אל תוותרו על כך. לאחר התיעוד תוכלו לפנות לעורך דין תאונות אופנוע שיבצע את התביעה על הצד הטוב ביותר עבורכם

    לסיכום, עוד נזיקין מומלץ יזיד עומאר בעל ניסיון רב ומוניטין מקצועי בלווי לקוחות שיש להם אופנוע, וזקוקים לתבוע את חברת הביטוח ולהציג מסמכי תיעוד מפורטים.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים