ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    כיצד מקבלים פיצויים לתאונת דרכים?

    קבלת פיצויים תאונת דרכים הוא נושא שעוסקים בו רבים מבין אלו שנפגעו בתאונת דרכים. ניתן  גם לקבל פיצוי בגין תאונת דרכים קלה, ולא רק כאשר מדובר על תאונה חלילה קשה. יש לא מעט דברים שחשוב להכיר ולדעת כאשר עומדים בפני הגשת מסמכים ותביעה לקבלת הפיצויים, וחשוב לבצע את הדברים בצורה הנכונה. לא כולם מכירים את החוק וזה בסדר גמור, אך כן כדאי מאוד שיהיה לצידכם עורך דין שעוסק בתחום.

    כמה פיצויים מקבלים?

    החישוב של גובה הפיצויים שתוכלו לקבל אם נפגעתם בתאונת דרכים מושפע מפרמטרים שונים כאשר ניתן לקבל מענק וניתן לקבל קצבה חודשית. מענק יינתן אם הוחלט כי ישנה נכות בשיעור של 10% וקצבה חודשית תינתן במקרה שבו שיעור הנכות הוא לפחות 20%. גם פיצוי בצורה של שיקום מקצועי כלול בהתאם לחוק במקרים הרלוונטיים כאשר שיקום מקצועי, קצבת ניידות ונכות כללית ועוד זכאויות נוספות כלולות בחוק. קבלת פיצויים לתאונת דרכים דורשת לא מעט סבלנות ואורך רוח וחשוב מאוד למלא בצורה מדויקת את הטפסים, להגישם בזמן ולצרף אסמכתאות רפואיות וחוות דעת נדרשות. ניתן לקבל פיצויים גם מהמוסד לביטוח לאומי וגם מחברות הביטוח. מדובר על מקרים של תאונת אופנוע, הולכי רגל, רכב פרטי, תחבורה ציבורית.

    התיישנות

    כאשר מדובר על קבלת פיצוי בגין תאונת דרכים קלה או קבלתם של פיצויים לתאונת דרכים בדרגת קושי חמורה הרי שיש את נושא ההתיישנות שחשוב מאוד להכיר. כאשר ממועד התאונה חלפו להן 7 שנים ויותר הרי שההתיישנות מקטינה עבורכם את היקף הזכויות ועשויה אף לבטלן.

    ועל מנת שלא להיקלע למצב כזה כדאי מאוד לפנות אל עו"ד יזיד עומאר שצבר מומחיות ושנות וותק רבות בתחום, והוא ייצג אתכם משפטית וימקסם את גובה הפיצויים והמענקים שתוכלו לקבל. כמובן שתחסכו זמן יקר והתעסקות מיותרת מול הרשויות בישראל, התעסקות שהיא מתישה ולא פשוטה בכלל. אתם זכאים למיצוי של מלוא הזכויות המשפטיות שלכם, ועל מנת לעשות זאת בצורה טובה הרי שעם עו"ד מקצועי אתם יודעים שהכל יבוצע.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים