ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    כיצד נמצא עוד נזיקין מקצועי ומיומן?

    קרה שהתהלכתם ברחוב, נתקלתם במדרכה, נפלתם ונפצעתם? יש לא מעט אנשים שזה קורה להם לאורך כל ימות השבוע. לעיתים הפגיעה מגיעה בזמן לא צפוי, ברגע הכי לא מתאים והיא יכולה לשנות את חייכם, במידה והפציעה היא קשה. עוד נזיקין מטפל בדיוק במצבים כאלה, בהם אתם חווים נזק גופני ונפשי בעקבות מכשול. אך לא רק, הוא מייצג גם אנשים שהיו מעורבים בתאונת דרכים שגרמה להם לפציעות, תאונת עבודה וכדומה. כדי שתוכלו לקבל את הפיצוי הכספי המגיע לכם, אתם זקוקים לעורך דין, שילווה וייעץ לכם מה לעשות בכל שלב ושלב. עורך דין יזיד עומאר מתאים מאוד לשלב שאתם מתמודדים איתו ויכול לייצג אתכם בהליך משפטי מקצועי, אמין וייסודי עד למיצוי כל הזכויות שלכם.

    כיצד מחשב עוד נזיקין את סכום הפיצויים?

    המונח המשפטי "סעד פיצויים" מדבר בעיקרו על סכום כסף שמגיע לכם במידה ונפגעתם בתאונת דרכים או מכשול. חישוב גובה סעד הפיצויים נתון למחלוקת ויכול להיות מורכב מאוד בהתחשב בממצאים שברשות עוד נזיקין. במידה ויש הוכחות כמו: תביעות מול חברת הביטוח, הגשת מסמכים לביטוח לאומי בעקבות פגישה ועוד, בית המשפט יכול לפסוק לפי הנתונים הללו ולפי המסמך הרפואי שמגדיר את מצבכם. במידה ואחרי התאונה אתם עדיין סובלים מכאב פיזי ומנזק רפואי לכל החיים, ויכול להיות שתזדקקו לטיפולים עתידיים שבגינם תצטרכו להוציא אלפי שקלים או יותר, על הנסיעות, הפסדי השכר ותנאים וכן התנאים הסוציאליים שהיו ברשותכם עד לגיל פרישה. כל אלו מחושבים ויכולים להגדיר את גובה הפיצטי שתקבלו בסוף התביעה. חשוב לדעת: ככל שהנפגע הוא צעיר יותר, כך הפיצוי שלו יהיה גבוה יותר. אותו הדבר גם לגבי השכר – ככל השכר גבוה יותר, כך בהתאם יהיה גם הפיצוי.

    איך תבחרו עורך דין?

    עוד נזיקין מלווה את הלקוח מרגע הפגיעה, על לאיסוף כלל הממצאים והכנת כתב התביעה. הוא לומד את המקרה, עובר על כל החומרים ומכין הכל לקראת התביעה. כדאי לבחור עורך דין שינחה אתכם אילו פעולות אתם צריכים לבצע כדי למקסם את התביעה ולהגיע לתוצאות מקסימליות עבורכם.

    לסיכום, עורך דין יזיד עומאר הוא בעל ניסיון רב שנים בלווי לקוחות שחוו פגיעה פיזית בעקבות תאונה, ומסייע להם בתהליך תביעה משפטית עד לקבלת הפיצויים. למידע נוסף אודות חוק הפיצויים פנו אלינו עוד היום.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים