ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    מה חשוב לבדוק בעת חיפוש עורך דין לנזקי גוף?

    קרה שנפלת ברחוב ונפצעתם? תאונות מהסוג הזה עלולות להוביל לפציעות ופגיעות גופניות קשות והמחיר הוא – טיפולים רפואיים ארוכים, הוצאות כספיות, היעדרות ממקום העבודה ומצב נפשי מאוד לא פשוט. במידה ואתם מתמודדים עם סיטואציה דומה, ייתכן ואתם זכאים לפיצויים מגורמים רבים, בניהם: ביטוח לאומי, שיכולים להקצות לכם קצבת נכות ולהגדיר את מעמדתכם. על מנת שתוכלו לקבל את הפיצויים הכספיים שמגיעים לכם מכלל הגורמים – עורך דין נזקי גוף יכול לסייע וללוות אתכם כל הדרך עד לגיבוש כתב תביעה. עורך דין יזיד עומאר יכול להתאים למצב איתו אתם מתמודדים ולייצג אתכם בבית הדין בגין פציעתכם ומצבכם הרפואי, עד למתן פיצויים ראויים.

    פיצויים בעת נפילה במרחב הציבורי

    יצאתם לריצה או להליכה בשכונה ונתקלתם במדרכה רעועה או בחפץ שגרם לכם למעוד. אומנם בהתחלה הפציעה נראית קלה ולא משמעותית, אך יכול להיות שביום שלאחר מכן, אתם תתעוררו בבוקר ותחושו כאבים עזים. אם נפצעתם במהלך הליכה ברחוב, בקניונים, בפארקים או באזורים ציבוריים – יכול להיות שמגיע לכם פיצוי כספי. עורך דין נזקי גוף יכול לבדוק לפי כל המסמכים והנתונים שלכם, את מי צריך לתבוע? בגין אילו נזקים? וכמובן ידרוש לראות מסמכים רלוונטיים שיצדיקו את התביעה. נפילות במרחבים הציבוריים קורים לעיתים מאוד קרובות ויש מי שנושא באחריות, אל תספגו את ההוצאות הכספיות בעצמכם. תדאגו לבריאות שלכם עוד היום.

    פיצויים בגין נפילה במקום העבודה

    מלבד פציעות שיכולות להתרחש במרחבים הציבוריים, גם במקומות העבודה אתם יכולים להיפגע ולהיפצע קשה. בנוסף, אם נפצעתם בדרך למקום העבודה או בחזור ממנה, על העבודה יש את האחריות לפצות אתכם. עורך דין נזקי גוף יידע לענות לכם על השאלות ולהדריך אתכם איך לפעול במידה וקורה לכם מקרה מהסוג הזה.

    לסיכום, עורך דין יזיד עומאר בעל ניסיון רב, וותק ומוניטין בלווי לקוחות שנקלעו לתאונות במרחבים הציבוריים השונים, בדרך או בחזרה למקום העבודה, במסגרת העבודה ועוד. הוא יוכל באמצעות ניתוח המסמכים, לתבוע את הגורמים הרלוונטיים ולדרוש בכתב תביעה את הפיצויים שמגיעים לכם.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים