ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    מה תפקידו של עורך דין דיני נזיקין?

    מידי יום ניתן להיחשף לאירועים ומקרים שונים, בהם לצערנו נגרמים לאנשים רבים נזקים פיזיים ונפשיים בעקבות מעידה או מעשים שבוצעו על ידי אחרים. הייתם מעורבים בתאונת דרכים? נקלעת למפגע ברחוב ונפצעתם? החלקתם בקניון? מעדתם בגן השעשועים עם הילדים וקיבלתם פציעות קשות? אלו הם רק חלק מהמקרים שיכולים להתרחש במרחב הציבורי. ומי לוקח את האחריות? לא מעט אנשים סופגים את ההתנהלות הרפואית בעצמם ולא פונים לייצוג משפטי ראוי שיסייע להם להשיג את הפיצויים שמגיעים להם. אך גם בפגיעות קלות ניתן לפנות ולהיות זכאיים לפיצויים שייתנו לכם אנחת רווחה. עורך דין דיני נזיקין יכול ללוות אתכם לאורך כל הדרך ולתת לכם הכוונה, ייעוץ, תמיכה ואף יבצע למענכם את המחקר הרלוונטי כדי שתדעו את מי לתבוע, בגין אילו מפגעים ולהעריך בגדול מה יהיה הפיצוי שלכם. עורך דין יזיד עומאר מומחה בלווי לקוחות שהיו מעורבים בתאונות שונות ומייצג אותם בבית המשפט עד לקבלת הפיצויים שמגיעים להם.

    גם במקרה של נזק נפשי

    נהוג לחשוב שעורך דין דיני נזיקין מבצע תביעות בנזקים גופניים בלבד. אך לא רק. כאשר מדובר בפציעה במרחב הציבורי או במקום העבודה, ניתן גם לתבוע נזקים נפשיים שיכולים להיגרם בעקבות המקרה. למשל: אם קיבלתם יחס שנחשב לא הולם מחברה או מספק, איחור במסירת מפתחות לדירה, הוצאת לשון הרע, פגיעה בשמכם הטוב, הפרעות פוסט טראומטיות ועוד. אלו הם רק חלק מהמקרים שבגינן יכולים להתפתח גם נזקים נפשיים שאתם עלולים לסחוב לאורך כל ימי חייכם על גבכם. ומה לגבי עלויות הטיפול? כאשר אדם חווה נזקים נפשיים מהסוג הזה, הוא פונה לטיפול מתמשך שעשוי לגרור הוצאות לא קלות. לכן, במידה ואתם חוששים שמלבד הפציעות הפיזיות, יש לכם גם פציעות נפשיות – כדאי לפנות לעורך דין ולהתייעץ איתו בגין מצבכם.

    מיצוי כלל הפיצויים

    עורך דין לענייני נזקי גוף מנוסה יעשה הכל כדי להוביל לתביעה מקיפה שתמצא את הפיצויים שמגיעים לכם. לסיכום, עורך דין יזיד עומאר בעל ניסיון רב במתן מענה ללקוחות שנפגעו פיזית ונפשית במהלך תאונה, וסייע להם לגבש תביעה ולקבל את הפיצויים המגיעים להם.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים