ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    מחפשים המלצות על עורך דין נזיקין?

    הרבה מאוד אנשים מתמודדים עם נזקים גופניים בעקבות מעורבות בתאונת דרכים, רשלנות רפואית או פגיעה במקום העבודה. במקרים רבים, הכאב הגופני כל כך עמוק שהם מעדיפים לא להשקיע זמן בהגשת תביעה כדי להשיג את הפיצויים המגיעים להם. למה? בעקבות הבירוקרטיה שנלוות לתהליכים מהסוג הזה וגורמת להם להרים ידיים או לא לנסות מחשש שיכשלו. על מנת שתוכלו לתבוע את הפיצוי המגיע לכם אתם זקוקים לעוד נזיקין שיודע בדיוק כיצד לגשת ולטפל בנושאים מהסוג הזה. הוא ילווה אתכם מתחילת התהליך, יספק לכם אוזן קשבת, יסביר לכם אילו מסמכים אתם צריכים להציג ולאחר מכן הוא יגבש תביעה ויגיש אותה לבית המשפט. עורך דין יזיד עומאר הוא מקצועי, מנוסה ובעל וותק בהגשת תביעות מהסוג הזה ויכול ללוות אתכם מתחילת הדרך ועד לקבלת הפיצויים שמגיעים לכם.

    עוד נזיקין תובע לפיצויים גורמים רבים

    במקרה והייתם מעורבים בתאונת דרכים או כל אירוע אחר שנפגעתם ממנו, עוד נזיקין בודק אילו גורמים היו מעורבים באירוע, מאתר אותם ותובע במידת הצורך. למשל, אם אדם נפצע בתאונת עבודה במתחם שעליו אחראית העירייה – ניתן לתבוע לפיצויים גם את העירייה. בנוסף הוא יכול להגיש גם תביעה נגד המעסיק, ביטוח לאומי ועוד. עורך הדין שילווה אתכם צריך לבצע את כל הבדיקות האפשריות, לבחון את כל הגורמים שהיו מעורבים בדרך ישירה או עקיפה במהלך הפגיעה שלכם ולמצות את הפיצוי המקסימלי שמגיע לכם.

    בחירת עורך דין לליווי מקצועי

    כאשר מתחילים בתהליך חיפוש אחר עוד נזיקין, צריך להכיר בגדול אילו חוקים ופסיקות הוא מכיר בתחום. כך למעשה תוכלו לדעת האם יש לו ניסיון, ידע רב ושהוא יוכל לייצג אתכם ולהשיג את הפיצויים המלאים שמגיעים עבורכם. ההתמקצעות של עורך הדין היא קריטית, הן מבחינת ההיכרות של עם בתי המשפט, שופטים ועוד וגם בבניית תביעה שכוללת גורמים רבים, ולא רק גורמים ישירים, ובכך למצוא את הפיצוי המלא שמציע לכם.

    לסיכום, עורך דין יזיד עומאר מומחה ומנוסה כבר הרבה מאוד שנים בלווי תיקי נזיקין ובהשגת פיצויים מלאים עבור לקוחותיו. יחד עם הידע שהוא צבר, הוא יוכל למצות את כל אפשרויות הפיצוי שמגיעים לכם.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים