ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    מחפשים מידע על פיצויים בעקבות תאונת דרכים?

    מי שנפגע בתאונת דרכים זכאי בחלק מהמקרים לפיצויים. חוויה של תאונת דרכים היא לא פשוטה, בייחוד כאשר ישנו נזק גופני ונפשי. עולם התוכן של תאונות דרכים בהיבט המשפטי וקבלת הפיצויים הוא מורכב, ודורש הבנה כמו גם ייצוג משפטי. ולכן עורך דין תאונות דרכים הוא אלמנט חשוב מאוד, אם לא החשוב ביותר, בכל ההתמודדות שלכם עם היום שאחרי תאונת הדרכים בה נפגעתם.

    אילו פיצויים קיימים?

    ישנם כמה סוגי פיצויים אותם ניתן לקבל בעקבות פגיעה מתאונת דרכים. ישנו רכיב של טיפול רפואי כאשר הפיצוי הכספי במקרה הזה הינו עבור טיפול רפואי ראשוני כמו אשפוז, תרופות ועוד. ישנו גם רכיב פיצויים של סיעוד. לעתים לצערנו ישנם מקרים בהם הפגיעה מתאונת דרכים דורשת סיוע חלקי או תמידי של מטפל סיעודי. גם ציוד עזר נדרש לעתים כמו קביים או הליכון. הפיצויים בעקבות תאונת דרכים נועדו גם לכיסוי עלויות מעין אלו. מקרה נוסף לצערנו הוא אובדן כושר עבודה. ישנם מקרים בהם בעקבות תאונת דרכים מי שנפגע איננו יכול להמשיך בעבודתו או במקצוע, וכאן ישנו אלמנט של פיצויים בגין אובדן כושר העבודה. עורך דין תאונות דרכים יסייע לכם בהתמודדות עם נבכי הביטוח הלאומי, הוועדות, הדיונים המשפטיים, הגשת המסמכים הרפואיים בצורה תקינה, וכל המידע שיש להציג שיתמוך ככל שניתן בקבלת היקף פיצויים מירבי. נציין כי ישנו גם רכיב פיצויים לנפגעי תאונות דרכים אשר מקוטלג תחת פיצוי נפשי.

    סוגי הפיצויים השונים?

    כאשר מדובר על עורך דין נזיקין לצורך הגשת תביעת נזיקין למשל חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עו"ד נזיקין מומלץ ובעל ניסיון רב. תביעת נזיקין ניתן להגיש כאשר נגרמו נזקי גוף. כלול בכך גם הנושא של רשלנות רפואית כאשר עוולה שנגרמה בשל רשלנות למשל מאפשרת לתבוע פיצוי כספי על פי חוק. יש לצרף במסגרת כתב התביעה את המסמכים הרלוונטיים ולכן חשוב מאוד למלא הכל כשורה ושיהיה לצידכם עורך דין נזיקין מקצועי. עם עו"ד יזיד עומאר תוכלו להיות שקטים כי כל המסמכים וכתב התביעה מדויקים ושלמים.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים