ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    מחפשים עורך דין מומחה לתאונות דרכים?

    יש לא מעט משפחות בישראל שמחזיקות רכב. אם לא כולן. הן מתניידות ממקום למקום ובמקרים מסוימים כל המשפחה נמצאת ברכב מסיבות של אירועים משפחתיים וכדומה. מכיוון שלאורך כל השבוע הם יוצאים מהבית עם הרכב, בין אם לעבודה, לאיסוף מהגן, מהמעון או מבית הספר, יש סיכוי שהם יהיו מעורבים בתאונת דרכים אחת לפחות, ולהיפגע. לא משנה בכמה מהמקרים אתם נשמרים, נוהגים בבטחה ושומרים על כל החוקים, גם במקרים האלה אתם יכולים להיות מעורבים בתאונת דרכים. מוכר לכם? כדי שתוכלו לשמור על עצמכם במקרים האלה, מומלץ לפנות לעורך דין מומחה לתאונות דרכים שיוכל לטפל לכם בסוגיה באופן ספציפי. לכל תאונה יש את הפציעות שלה, בין אם הן קשות, בינוניות או קלות ולכן כדאי לברר הכל מראש ובלי דאגות. עורך דין יזיד עומאר מנוסה ומומחה מאוד בביצוע תביעות במקרה של תאונת דרכים, ומסייע לכם להגיש את התביעה ולקבל פיצוי כספי בהתאם למצבכם.

    מתי כדאי לפנות לעורך דין מומחה לתאונות דרכים?

    מהשלב הראשון בו קרתה התאונה. גם אם הפנייה תהיה מידית, באותו הרגע – זה יהיה הדבר הכי טוב שתעשו. פנייה לעורך דין מומחה לתאונות דרכים ידריך אתכם איך להתנהל נכון בזמן אמת, יציע לכם ללכת לטיפול רפואי, לתעד את כל הפציעות, פלוס הפגיעה ברכב שלכם וברכב השני, לדרוש מסמכים רלוונטיים, לבדוק מה מצב הנהג השני וכל הנוכחים בו ולתעד את הכל. גם את המסמכים הרפואיים כאשר אתם מגיעים לטיפול רפואי ראשון. עורך דין מקצועי שילווה אתכם, יבקש ממך אף לדווח לו בזמן אמת מה מצבכם ולשלוח לו, במידה ואתם יכולים, את המסמכים כדי שהוא יוכל להגיד לכם מה חסר.

    פרטים שחשוב לדעת

    חוק הפיצויים במקרה של תאונת דרכים אומר, שכאשר נפגעתם בתאונה, אתם זכאי לפיצויים. בנוסף, אם למשל יצאתם מהרכב ואז התרחשה התאונה, מכל סיבה: עצרתם בצד, פתחתם את הדלת ואז הגיע רכב ודרס אתכם. חשוב לשים לב לדקויות, ביציאה והכניסה לרכב. כי במידה והפציעה היא מחוץ לרכב, יהיה בחלק מהמקרים קשה להוכיח ולתבוע את הביטוח באמצעות עורך דין מומחה לתאונות דרכים.

    לסיכום, עורך דין נזיקין יזיד עומאר בעל וותק וניסיון רב בלווי לקוחות שעברו תאונת דרכים וזקוקים ללווי צמוד, הגשת תביעה וקבלת פיצוי כספי.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים