ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    נזיקין ותאונות דרכים – חשוב לדעת

    ישנם לא מעט אספקטים שחשוב להכיר כאשר מדובר על תואנת דרכים שנפגעתם בה, בין אם כהולכי רגל, כנוסעים בתחבורה ציבורית או כנהגים. קודם כל חשוב להוכיח שאכן התרחשה תאונת דרכים, חשוב להוכיח שנפגעתם וחשוב לבצע את הגשת התביעה וחוות הדעת בפרק הזמן שמעמיד החוק לרשותכם, אחרת תחול התיישנות. ולכן רצוי מאוד לבצע את כל התהלים עם עורכי דין נזיקין ועם עורכי דין תאונות דרכים.

    הוכחת תאונה

    אחד הדברים שאולי נראים לנו ברורים מאליהם אבל כן נדרש להוכיח אותם הוא את קיומה של תאונת הדרכים. הוכחת התאונה היא חשובה וכאשר התאונה התרחשה ללא עדים הרי שהדבר מורכב יותר. כיום יש גם מצלמות בחלק מהכבישים, ישנם כלי רכב המצוידים במצלמה ולכן לא מדובר בדרישה מורכבת מאוד, אבל כן חשוב להכיר אותה. ישנם מקרים בהם הנהג שפגע החליט להימלט ולכן אין פרטים מזהים שלו. בכל הסוגיות הללו ניתן כמובן לטפל ולפתור אותן, ולכן זהו היתרון של עורך דין נזיקין. כאשר אתם שוכרים את שירותיהם של עורכי דין נזיקין אתם יודעים שהם מכירים את כל הנקודות החשובות והקריטיות, והם יבצעו עבורכם את הבדיקות וכל מה שחשוב.

    ביטוח החובה

    עורכי דין תאונות במקרה של תאונת דרכים הוא דבר חשוב ביותר, וקשה מאוד להתנהל בתביעה משפטית ללא עו"ד. יש את נושא ביטוח החובה שחשוב להכיר כאשר בישראל חלה חובת ביטוח חובה לכל כלי רכב. ולכן פוליסת ביטוח החוק מקנה כיסוי ביטוחי למי שנפגע בתאונת דרכים מאותו כלי רכב שמבוטח בפוליסה ועל הנהג אשר גם הוא מבוטח תחת הפוליסה. הפוליסה למעשה מבטיחה מימון וכיסוי הוצאות לטיפולים רפואיים שנדרשים ביחס לנזקים שאירעו בתאונת הדרכים.

    וכעת נשאלת השאלה לאיזה עו"ד פונים על מנת למצות את המקסימום עבורכם כאשר נפגעתם או הייתם מעורבים בתאונת דרכים. משרדו של עו"ד יזיד עומאר בעל מוניטין רב בתחום יספק לכם מענה, ייצוג משפטי, טיפול מקצועי, היכרות עם תקדימים ופסיקות, וקשת רחבה של כלים משפטיים עם צוות עורכי דין נזיקין.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים