ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    נפצעתם במהלך העבודה?

    קרה לכם שנפלתם ברחוב ונפצעתם קשה בגוף? המון אנשים לעיתים נופלים ונתקלים בכל מיני עצמכם שגורמים להם לנפילות קשות ויחד עם זאת, גם לפגיעות. נגרם לכם נזק נפשי וגופני? יכול להיות שאתם זכאי לפיצוי כספי ולפי מידת החומרה גם לקצבת נכות. איך תדעו? התשובה לכך משתנה בן אדם לאדם ולפי מצבו לאחר הפציעה. לעיתים הפציעה היא קלה, אך למרות זאת עורך דין תאונות דרכים נזקי גוף יעדיף לבדוק האם מצבכם הגופני נפגע בשל מעורבות בתאונת הדרכים. בכל מצב כדאי להתייעץ עם עורך דין ולשאול לגבי האפשרויות שלכם, אי אפשר לדעת כמה כסף תוכלו לדרוש. עורך דין יזיד עומאר מנוסה ומומחה בטיפול בתביעות בשל תאונת דרכים שקשורות לנזקי גוף קשים או קלים, ובהתאם למצבכם מבצע תביעות מול הביטוח ודורש את מה שמגיע לכם.

    במקרה של נפילה ברחוב

    נתקלתם בבור במדרכה ומעדתם, יצאתם לריצה והמדרכה העקומה עיקמה לכם את הרגל, טיפסתם במדרגות בדרך למכולת ואחת נשברה וגרמה לכם לנזק גופני – בכל מקרה של פציעה בגוף במרחב הציבורי, אתם יכולים לתבוע את העירייה, מכיוון שהיא אחראית כמעט על כל האזורים הציבוריים בהם אתם משתמשים באופן יומיומי. לכן במידה ונפגעתם ברחוב, בשטח שנחשב עירוני, מומלץ לפנות בשלב הראשון לעורך דין תאונות דרכים נזקי גוף ולגבש תביעת נזיקין נגד הרשות המקומית בשל פציעתכם. עורך הדין ישאל אתכם היכן נפגעתם והאם במקום התבצעו עבודות בנייה או שזה היה סמוך לאתר בנייה, ניתן במקביל לתביעה מול העירייה, לפנות גם לקבלן שאחראי על האתר ולדרוש פיצויים.

    פציעה במהלך העבודה

    נפילות ומעידות יכולות לקרות במרחב הציבורי ודבר שהפך שכיח מאוד. אך מה קורה כאשר הפציעות הללו מתרחשות גם במסגרת העבודה, האם גם שם יהיה ניתן לתבוע ואת מי? לשאלה הזו יש תשובה מאוד פשוטה – כן. ניתן לתבוע את מקום העבודה בגין פציעה גופנית. בין אם הייתם בתוך כותלי העבודה או בדרך הלוך וחזור ממנה. בכל מצב, מדובר בתאונת עבודה ועל המעסיק לשלם לכם על הפגיעה הזו. על מנת שתוכלו לתבוע אותו לגבי מצבכם, עורך דין תאונות דרכים נזקי גוף יוכל לעשות זאת עבורכם בקלות.

    לסיכום, עורך דין לענייני נזיקין יזיד עומאר מומחה ומוביל בתחום הגשת תביעות במקרה של פגיעה גופנית במרחב הציבורי או בעבודה ויכול לסייע לכם לקבל את הפיצויים שמגיעים לכל מכל הגורמים.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים