ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    נפצעתם במהלך רכיבה על אופנוע?

    תאונות אופנועים קורות מידי יום, כשרבים מהם נפצעים קשה כי אין להם הגנה בדומה לרכבים פרטיים או משאיות. הם נוסעים כשגופם חשוף ויש להם סיכוי הרבה יותר גדול להיפצע קשה ולהיות מעורבים בתאונות דרכים. אחת התופעות שמתרחשות בשנים האחרונות אלו תאונות עצמיות של רוכבי אופנוע כאשר הם מחליקים עם האופנוע על הכביש בשל שמן או גשם. אך לא רק, האופנוע יכול למעוד כאשר יש מהמורה על הכביש, או פנייה חדה לא צפויה, איבוד שיווי משקל וכל תנודה שמוציאה מאיזון את הנסיעה של האופנוע. אם נפגעתם במהלך נסיעה על האופנוע והייתם מעורבים בתאונה עצמית או עם רכב נוסף, כדאי לפנות לעורך דין תאונת אופנוע בהקדם ולמצות את הזכויות והפיצויים שמגיעים לכם מחברות הביטוח וגורמים נוספים. עורך דין יזיד עומאר יכול לאסוף את כל המסמכים ולהגיש תביעות לכל מיני גורמים שבגינן נגרמה התאונה. הוא מומחה ומוביל בתחומו, ביצע תביעות רבות בתחום הנזיקין והוביל לקבלת פיצויים.

    אלו צעדים כדאי לעשות במהלך התאונה?

    אחרי מעורבותכם בתאונת דרכים עם האופנוע, עליכם לעשות כמה צעדים לפני שאתם עוזרים את הזירה. עורך דין תאונת אופנוע שתפנו אליו, ייעץ לכם ויסביר לכם גם את החשיבות של כל הצעדים הללו לצורך תביעה משפטית. בשלב הראשון, לקחת את כל הפרטים של הנהג הפוגע. אם מדובר בתאונה עצמית, לתעד ולצלם את כל מה שגרם לה, אם הזמנתם אמבולנס או התפנתם בעצמכם למוסד רפואי כלשהו, לתעד ולצלם את המסמכים בכניסה וביציאה. כל טיפול רפואי שקיבלתם יכול להיות מסמך מאוד משמעותי בתביעה. בנוסף, חשוב גם לפנות למשטרה ולקבל אישור ממנה שהם הגיעו, והיו נוכחים במהלך בתאונה. לשמור קבלות על כל הוצאה – כמו: הוצאות על שירותי אמבולנס, מוניות, תרופות, טיפולים רפואיים, תחבושות ועוד.

    אל תתבלטו, תפנו עוד היום לעורך דין

    תאונות דרכים עם אופנוע יכולות להיות קשות ולהוביל לבעיות רפואיות קשות. כדי שתוכלו למצות את הזכויות והפיצויים שלכם, מומלץ לפנות בהקדם ובסמוך לתאונה לעורך דין תאונת אופנוע.

    לסיכום, עורך דין לענייני נזיקין יזיד עומאר מוביל בתחום הנזיקין כבר הרבה מאוד שנים ומייצג לקוחות רבים שהיו מעורבים בתאונת אופנוע עד להגשת התביעה וקבלת הפיצויים.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים