ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    עורך דין נזיקין למיצוי הזכויות שלכם

    כמה פעמים קרה לכם שנקלעתם לתאונת דרכים, תאונת עבודה או רשלנות רפואית באמצע החיים, מבלי הכנה מראש ולא ידעתם איך לפעול? הרבה מאוד אנשים שנקלעים לסיטואציות מהסוג הזה מרגישים חסרי אונים ומבלי כל ידע או ניסיון איך לגשת או לטפל במה שהם עברו. במידה ועברתם תאונה שגרמה לכם לנזק קטן או גדול, כדאי לפנות לעורך דין נזיקין ולברר מה הן הזכויות והפיצויים שמגיעים לכם. עורך הדין יידע לבקש מכם את כל המסמכים הרלוונטיים ולאחר מכן, יגיש תביעה מסודרת מול כל הגורמים המעורבים, שכל מטרתה שתקבלו פיצויים שיוכלו לעזור לכם במידה מסוימת בטיפולים רפואיים עתידיים ועוד.  עורך דין יזיד עומאר מתמחה בתחום הנזיקין ומלווה לקוחות רבים שנקלעו לפגיעות פיזיות בעקבות תאונות שונות. הוא מבצע את כל הבדיקות, עובר וחוקר את כל המסמכים והנתונים ומגיש תביעה מסודרת עד לקבלת הפיצויים המיוחלים.

    מיצוי פיצויים

    אחרי כל תאונה שבן אדם חווה, הוא דואג לתעד, לצלם ולשמור מסמכים. כך שאם תתבצע תביעה בין חברות הביטוח, שיהיו לו ההוכחות לצד שלו בפגיעה. שמירת המסמכים והתיעודים הם חשובים מאוד ומוסיפים נתח גדול לתביעה. יחד עם זאת, יש פרמטרים נוספים שעורך דין נזיקין שם עליהם דגש והם: כמה ימים נעדרתם ממקום העבודה בעקבות הפציעה, האם היו הוצאות כספיות על טיפולים רפואיים נוספים, מה מצבכם הרפואי היום ואף ייתכן והוא ידרוש הערכה רפואית מהרופא למשך השנים הקרובות. הפרטים הללו הם קריטיים לשלב התביעה והם יכולים להוכיח בצורה מובהקת את הפגיעה שלהם בעקבות התאונה. ההוכחות הללו למעשה ישוכללו לכדי פיצויים שיסייעו לכם לטפל במצבכם.

    בוחרים עורך דין עם ניסיון

    תהליך היכרות עם עורך דין נזיקין מתחיל בפגישה ראשונה. בה אתם משתפים את כל האירועים והמסמכים מאז אותו המקרה שהתרחש, ומחליטים לאחר מכן איך לטפל בתיק. לפי גישת עורך הדין תדעו האם הוא מבין בתחום הנזיקין, האם יש לו ניסיון ועוד.

    לסיכום, עורך דין תאונות דרכים נזקי גוף יזיד עומאר מקצועי ומנוסה כבר הרבה מאוד שנים בלווי לקוחות שהיו מעוניינים להגיש תביעת פיצויים בגין תאונה.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים