ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    עורך דין שנלחם עבורכם

    תאונות דרכים כרוכות בלא מעט עניינים משפטיים ביום שאחרי. לצד השיקום הרפואי, הזכאות לימי מחלה והיבטים נוספים הרי שלא מעט מבין מי שנפגעו או היו מעורבים בתאונת דרכים – מוצאים עצמם בפני מערך משפטי שדורש נוכחות בדיונים, הגשת מסמכים וקשיים רבים. בין אם מדובר על קבלת פיצויים, הגשת תביעה, או ייצוג במידה ואתם נתבעים, הרי שלכל אחד מהמקרים הללו אתם זקוקים שיהיה לצידכם עורך דין תאונות מומחה.

    ייצוג נפגעי דו גלגלי

    כך למשל מי שהיו מעורבים או נפגעו בתאונות רכב דו גלגלי כמו אופנוע או חלילה תאונת דריסה – עומדים בפני הצורך של ליווי וייצוג משפטי על מנת למצות את המיטב עבורם, בין אם מדובר על ייצוג בצד התובע או בצד הנתבע. מיקסום היקף הפיצויים, הוכחת הנזק והפגיעה –  כל אלו הם חלק מההתעסקות המשפטית ומהייצוג המשפטי לו זקוקים מי שהיו מעורבים בתאונות דרכים. עורך דין תאונות אופנוע חשוב שיכיר את הפסיקות הקודמות, תקדימים ורזי החוק.

    פיצויים

    לעתים זה נראה מובן מאליו שישנה זכאות לקבלת פיצויים למי שנפגע בתאונת דרכים בעקבותיה הוא אושפז, הפסיד ימי עבודה ואף איבד את כושר העבודה שלו באופן חלקי. עקרונית הדבר נכון אך הדברים לא יקרו מעצמם והפיצויים הכספיים לא יזרמו סתם כך לחשבון הבנק. על מנת שהדברים יקרו יש להגיש תביעה, לעקוב אחר ההתנהלות שלה, למלא לא מעט מסמכים בצורה תקינה, להגיש חוות דעת רפואיות, ליצור קשר עם חברת הביטוח ולוודא אותיות קטנות בפוליסה, ועוד שורה ארוכה של אלמנטים מסוג זה. כדי לצלוח את המשימה בצורה מיטבית שתמקסם את גובה הפיצויים או את האינטרסים שלכם בתיק, הרי שלא ניתן להתנהל ללא עורך דין תאונות. האדם שנפגע בתאונת דרכים לא מסוגל במרבית המקרים להתמודד לבדו מול כל החזיתות הללו, דרושה הבנה משפטית, והיכרות מעמיקה עם סעיפי החוק. לא רק זאת אלא שמי שנפגע בתאונת דרכים לא תמיד מסוגל מבחינה פיזית ונפשית לטפל בעניינים משפטיים, משום שהוא משתקם או סובל מנזקים רפואיים המגבילים אותו. עם שירותיו של עו"ד יזיד עומאר אתם תהיו שקטים ובטוחים שתהנו ממיקסום הזכויות והפיצויים להם אתם זכאים.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים