ימי א-ה 09:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-9329999

במקרים דחופים

052-3722314

לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
ואנו נחזור אליך בהקדם

    רכבתם על קטנוע ונפצעתם?

    בשנים האחרונות יש עלייה בתאונות קטנוע עצמית או במעורבות עם כלי רכב נוסף. מרבית מהתאונות הללו נגרמות לרוב באופן עצמאי, כאשר הנהגים מחליקים על הכביש, מאבדים שליטה, נתקלים במפגע לא צפוי ועוד. ללא ספק רוכבי קטנועים חשופים לאפשרות להיות מעורבים בתאונות דרכים רבות, והן קשות הרבה יותר מכל תאונת דרכים במעורבות של רכבים. להם אין את גוף המכונית שתגן עליהם, הם חשופים וללא כל הגנה וסכנת החיים שלהם היא ממשית. אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים עם קטנוע ונפצעתם קשה – כדאי לתבוע עוד היום את הגורמים שככל הנראה גרמו למפגעים בכביש. כדי שתוכלו לעשות את ההליך על הצד הנכון, מומלץ לפנות לעורך דין תאונת קטנוע שילווה וייעץ לכם מתחילת התהליך ועד להגשת התביעה. עורך דין יזיד עומאר בעל ניסיון רב בלווי לקוחות שהיו מעורבים בתאונת דרכים על קטנוע. הוא יוכל ללוות אתכם, לתת לכם את ההכוונה הנכונה בכל עת ולייצג אתכם בבית משפט עד לקבלת הפיצויים.

    מה כדאי לעשות סמוך לתאונה?

    אחרי מעורבות בתאונת קטנוע, עליכם לעשות כמה דברים בסמוך למקרה. בשלב הראשון חשוב להזעיק משטרה למקום, גם כדי שייפתח אירוע ויהיה תיעוד שהתאונה קרתה ואיפה. אתם תוכלו לדרוש את דו"ח המשטרה ולהגיש אותו באופן מסודר לבית המשפט. בנוסף, חשוב מאוד לתעד הכל, בין אם החלקתם או נתקלתם במפגע, כל דבר שיוכל להצדיק את טענותיכם, חשוב שתתעדו אותו. מיד לאחר התאונה כדאי ללכת ולהיבדק בבית החולים או בקופת החולים הקרובה, כדי שתוכלו לברר את חומרת הפציעה ואף לקבל חוות דעת רפואית לגבי ההמשך. כל הוצאות כספיות, רכישת תרופות, מוניות, תשלום על אמבולנס ועוד – חשוב לתעד ולשמור היטב. לאחר מכן, תוכלו לגשת לעורך דין תאונת קטנוע, להציג בפניו את כל המסמכים ולהגיש תביעה מסודרת.

    בחירת עו"ד שמתמחה בתחום

    עורך דין תאונת קטנוע המתמחה בתחום הנזיקין יוכל לסייע לכם להכין תביעה משפטית בגין פגיעתכם ולייצג אתכם בבית המשפט על מנת שתקבלו את כל מה שמגיע לכם.

    לסיכום, עורך דין תאונות דרכים מומלץ יזיד עומאר בעל ניסיון רב בלווי לקוחות שהיו מעורבים בתאונת קטנוע ונפגעו קשה. הוא סייע להם להגיש תביעה, לקבל פיצויים וזכויות המגיעות להם.

    לקבלת פרטים נוספים, אנא מלא/י הטופס
    ואנו נחזור אליך בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים